Over de workshop

Klantgericht ondernemen wordt vandaag de dag steeds belangrijker voor ondernemingen. Immers, klanten worden mondiger en gaan steeds vaker bewust kiezen voor leveranciers. Dat betekent in praktijk dat zij minder loyaal zijn en vaker gaan shoppen bij een concurrent. Tijdens de workshop ‘Klant is Koning’ leert u daarmee succesvol omgaan.

Wat gaan we doen
Na een korte introductie gaan we direct van start met de ‘Klant is Koning game’. De deelnemers zetten in korte tijd een fictief bedrijf op en gaan gezamenlijk een strategie bedenken om hun bedrijf winstgevend te maken. Tijdens de ‘Klant is koning game’ komen zij in contact met klanten en hun klantervaring. De deelnemers gaan ontdekken hoe zij succesvol kunnen omgaan met klanten en wat er nodig is om klanten te binden, maar vooral hoe zij loyaliteit kunnen verhogen door van elke klant een ‘ambassadeur’ te maken. Door het ervaringsgerichte karakter van deze workshop blijven inzichten lang hangen.

Resultaat
Uw medewerkers zijn zich bewust van wat uw klanten écht nodig hebben, gaan proactief te werk, creëren een hoge klantloyaliteit en gaan klantgericht werken. Uw klanten worden ambassadeurs van uw organisatie en gaan zich positief uiten over uw onderneming.


Over de workshopgever

Matrix Events

Matrix Events staat garant voor leuke, leerzame workshops en trainingen op het gebied van teambuilding, communicatie en leiderschap. We verzorgen workshops en trainingen op elke locatie in Nederland voor groepen van 10 tot 350… lees verder »

Bekijk meer workshops van deze aanbieder


Reviews over deze workshop

Schrijf een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.